دستورالعمل تعیین امتیاز سمینارها و کارگاه‌های آموزشی

0
مرجع صادر کننده:وزارت راه و شهرسازی
شماره:576786
کلمات کلیدی:کارگاه آموزشی،سمینارها
تاریخ تصویب: ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
تاریخ اعتبار: ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
پیرو ابلاغیه 33790/420/400 مورخ 14/7/87 و بند 2-2-2 اصلاحیه دستورالعمل اجرائی تمدید و ارتقاء پایه پروانه اشتغال بکار مهندسی و بر اساس مصوبه جلسه کارگروه آموزش، پژوهش و ترویج شورای توسعه نظام مهندسی مورخ 26/9/87 دستورالعمل نحوه تعیین امتیاز سمینارهای آموزشی با شماره 50255/420 مورخ 04/10/87 و به شرح زیر، به سازمانهای مسکن و شهرسازی استانها ابلاغ گردیده است.
محدوده شمول:شهرداری ها
آخرین تغییرات:10- برای شرکت کنندگان در سمینار مطابق فرم ارسالی پیوست گواهی مربوطه توسط سازمان نظام مهندسی استان تهیه می‌گردد.

1- به منظور تعیین امتیاز کارگاه آموزشی یا سمینارهایی که در استانها برگزار می‌شود،  ابتدا برگزار کننده کارگاه آموزشی یا سمینار باید مشخصات کامل شامل موضوعات و سخنرانان (مطابق با فرمهای ارسالی) را برای کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مربوطه ارسال نموده تا پس از تائید در کمیته، جهت تعیین امتیاز، مراتب به سازمان مسکن و شهرسازی ارسال گردد.
2- سازمان مسکن و شهرسازی استان، با بررسی اولیه و در صورت تأیید، امتیازی را به صورت مقدماتی به کارگاه آموزشی یا سمینار اختصاص خواهد داده و مراتب را به اطلاع کارگروه آموزش، پ‍ژوهش وترویج خواهد رساند.
3- پس از برگزاری سمینار، سازمان مسکن و شهرسازی استان نسبت به تطبیق موارد اعلام شده با کارگاه آموزشی یا سمینار برگزار شده اقدام نموده و امتیاز پیش نهادی خود را جهت تعیین امتیاز نهائی به کارگروه آموزش، پژوهش و ترویج اعلام خواهد نمود.
4-  کارگروه ظرف مدت یک ماه از تاریخ  ارسال نامه سازمان مسکن و شهرسازی استان و ثبت آن در دبیر خانه این دفتر میتواند نسبت به امتیاز اختصاصی اظهار نظر نموده و امتیاز سمینار را اعلام نماید. در صورت عدم اعلام امتیاز توسط کارگروه ظرف مهلت مقرر، امتیاز اعلام شده از طرف سازمان مسکن و شهرسازی استان ملاک عمل استان قرار خواهد گرفت.
5- سازمان مسکن و شهرسازی استان می‌تواند به توجه به ساعات مفید سمینار به جای امتیاز هر ساعت شرکت در سمینار یا کارگاه آموزشی امتیاز کل تخصیصی را اعلام نماید.
6- مسئولیت بررسی حضور متقاضیان در سمینار به عهده کمیته آموزش استان می‌باشد.
7- سازمان مسکن و شهرسازی استان باید نظارت عالیه لازم را در کلیه مراحل به عمل آورد.
8- سازمان مسکن و شهرسازی استان باید در جهت کاهش هزینه‌های دریافتی از متقاضیان شرکت کننده در سمینار یا کارگاه آموزشی، برنامه‌ها و تمهیدات لازم را اتخاذ نماید.
9- برای شرکت کنندگان در سمینار صرفاً‌ به ازای شرکت در موارد و ساعات مورد تأیید کارگروه آموزش، پژوهش و ترویج شورای توسعه نظام مهندسی امتیاز محسوب خواهد شد.
10- برای شرکت کنندگان در سمینار مطابق فرم ارسالی پیوست گواهی مربوطه  توسط سازمان نظام مهندسی استان تهیه می‌گردد.
11- سایر مفاد اصلاحیه دستور العمل که طی نامه شماره 33790/420 مورخ 14/7/87 گردید به قوت خود باقی می‌باشد.  

دسته بندی :اطلاعیه

نظر دهید