خانه حامیان سنگ ایران سی و هفتمین بهار انقلاب را گرامی داشت.

1

پایگاه خبری، تحلیلی خانه حامیان سنگ ایران: سی و هفتمین بهار انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر کشور گرامی داشته شد.خیابان های منتهی به میدان آزادی با وجود بارش باران مملو از جمعیت شد. ۱۸۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی مراسم راپوشش دادند.

 مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از ساعت ۹ صبح در یک هزار شهر و شهرستان و پنج هزار روستای کشور آغاز شد؛ راهپیمایی امسال با محوریت شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا رسول الله» در سراسر کشور و نیز در دفاتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها برگزار شد.

در تهران راهپیمایان از مسیرهای ده گانه تعریف شده به سمت میدان آزادی حرکت کردند و مراسم ویژه میدان آزادی نیز از ساعت ۱۰ صبح با اجرای سرود ملی و گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز اجرای گروه سرود ۲۲ هزار نفری دانش آموزان تهران آغاز  و در نهایت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جمع مردم سخنرانی کردند.

بر اساس اعلام ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر، بیش از ۴۰۰ میهمان خارجی از ۳۰ کشور جهان از قاره های مختلف در مراسم راهپیمایی حضور داشتند.

همچنین بیش از ۲۶۵ خبرنگار خارجی و ۱۵۰۰ خبرنگار داخلی در تهران به پوشش خبری و تصویری حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پرداختند؛ ۲ هزار و ۸۰۰ خبرنگار داخلی نیز در شهرستانها راهپیماییروز 22 بهمن را پوشش دادند.

دسته بندی :تازه های خبری

۱ دیدگاه

نظر دهید